Música a l’escola

El nostre projecte educatiu es basa en el despertar de l’aprenentatge a partir de la curiositat, la descoberta, l’ experimentació, el moviment lliure i el plaer dels infants en tot allò que fan. Des de l’etapa d’infantil fins al final de la primària, l’aprenentatge musical és molt important i el potenciem en totes les seves vessants.

La música a la nostra escola s’engrana a través de les bases metodològiques més importants de la història de la pedagogia musical, tot donant força a l’aprenentatge vivencial i plaent, sempre respectant el moment i l’entusiasme del grup.