Jocs al pati de P5

El pati de l’escola ens ofereix la possibilitat de gaudir de l’espai temporal, físic i simbòlic necessari per al desenvolupament del joc, el qual suposa un inestimable recurs que afavoreix el desenvolupament dels infants i pot esdevenir un aliat important en l’entorn escolar.
Cal tenir present la gran versatilitat que té el pati: possibilita la creació d’entorns naturals per al gaudi de la natura, l’aire lliure, activitats esportives i de moviment, afavoreix la curiositat, la intimitat, la tranquil·litat, etc.  Mireu que bé s’ho passen els alumnes de P5!!.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *