De Mataró a Tòquio

🚶L’escola Rocafonda se sumarà la setmana vinent a la proposta “De Mataró a Tòquio”.

Dimarts 25 de maig rebrem el relleu per part de l’escola Camí del Cros i tindrem una setmana per fer tants quilòmetres com puguem, gaudir de l’activitat física i de la família i amics.

🖍Per anar fent una mica d’escalfament, us proposem participar al concurs de dibuix que ha iniciat el Consell Esportiu del Maresme. En aquest concurs heu de dibuixar a la Marta Bach 🏊(waterpolista que participarà a Tòquio) fent un partit de waterpolo, rebent una medalla, vinguent a l’escola a rebre el relleu, nedant a la piscina… i quan el tingueu ens l’envieu o ens el porteu a l’escola!

Concurs de dibuix De Mataró a Tòquio