Com aprenem?

A la nostra escola trobarem moments pel treball individual, per pensar i escoltar, per reflexionar. Moments per fer i desfer, per equivocar-nos, per construir. Moments per estar en grups reduïts compartint idees, discutint punts de vista, consensuant solucions.

Moments per sentir-nos acompanyats, protegits. Moments per jugar, inventar, actuar. Moments per sentir-nos bé, per ser feliços, compresos, moments per sentir-nos únics.

Tots aquests moments són possibles a través dels diferents projectes que es fan a l’@escolarocafonda.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *