Menjador escolar

A l’escola entenem i vivim l’estona del migdia amb el mateix tarannà i pautes educatives que durant la resta de la jornada lectiva. Volem que el menjador sigui un espai de relacions i tranquil·litat.

El monitoratge que acompanya aquests infants ho fa des del respecte i alhora marcant uns límits clars que possibiliten la seguretat i autonomia dels infants. A l’hora de dinar, poden aparèixer emocions diferents que les que els infants han manifestat al llarg del matí, aquestes situacions s’aborden amb cura i sense pressionar els infants, per tal que, de mica en mica vagin adquirint confiança i benestar en aquest temps i espai amb referents adults diferents de la tutora.

L’alimentació, important en la salut, i  els hàbits alimentaris i de convivència establerts entorn del menjador, fan d’aquest servei una activitat educativa. Des del menjador de l’escola volem: establir uns menús equilibrats, variats i adequats a l’edat dels nens; a la vegada que oferim activitats complementàries seguint la línia pedagògica de l’escola. És per això que es realitzen torns per dinar i per les altres activitats en funció del nombre d’alumnes.

A l’escola tenim cuina pròpia, on cada matí s’elabora el menjar dels infants. L’empresa Natural Cuina assegura una alimentació ecològica, de proximitat, de temporada, natural i sostenible. Els menús s’elaboren mensualment (hi ha la possibilitat de menús amb carn Halal) i estan exposats en un lloc visible de l’escola, a la pàgina web i al Facebook.

Continuarem el raspallat de les dents després de dinar, amb els alumnes que les famílies ho sol·licitin. Per fer-ho, el material necessari és: un estoig, raspall de dents i dentífric, tot marcat amb el nom del nen/a.

La coordinadora, Roser Iglesias, us informarà i us atendrà en tot el que fa referència a l’ús del menjador de 9 a  9’30 h.  telefònicament  al 657941448 i també al correu electrònic : menjadorrocafondasereduca@gmail.com.

El servei de menjador del centre té una normativa que està a disposició de pares, mares i alumnes. Tant si sou beneficiaris de beca com si no, heu de notificar obligatòriament l’absència en cas de no fer ús del servei de menjador abans de les 9:30. No notificar-ho comporta conseqüències d’organització i econòmiques.

El preu del servei de menjador és de: 6,20€ pels alumnes fixes i 6,80€ pels alumnes esporàdics.

El protocol a seguir en cas d’urgència o malaltia és el mateix que el preceptiu per a l’escola, així com el referent a l’autorització per administrar medicaments. Cal notificar qualsevol tipus d’al·lèrgia alimentària o trastorn que hagi de ser tingut en compte.

Aquest any, a causa de la pandèmia que estem vivint, s’aplicarà el següent protocol:

MENJADOR 20-21

Carta informació menjador 2020-21 Rocafonda