Activitats Limmonium P5B

Durant la setmana passada vam gaudir de les activitats Limmonium, aquest curs el tema era Vila-seca, neta! i l’ús de la deixalleria. A la classe amb la monitora Marta, vam fer un taller de recollida d’excrements dels gossos, per a concienciar a tots/es, de que és necessari mantenir els carrers del poble nets, els gossos han d’anar lligats i hem de recollir amb una bosseta els excrements del nostre gos perquè ens podem multar amb molts diners!!!

Al pati, vam fer un joc molt divertit, on vam comprendre el perquè del RECICLATGE. NO volem que la mar es converteixi en un abocador de residus perquè si no moren molts animals del fons marí (peixos, dofins, tortugues, pops, etc).

El divendres vam participar a l’activitat de la DEIXALLERIA mòbil, amb l’ajuda de la Mònica i la Pili, amb les que vam aprendre a reciclar objectes que NO es poden llençar als contenidors que ja coneixemen del carrer (rebuig, orgànica, plàstic,paper i vidre).

Els nens i nenes de la classe dels pols vam portar: piles, bombetes, oli de cuina, termòmetre, comandament de la televisió, joguines trencades, mòbils vells… un munt de coses!!!

També, la Pili que treballa a la Deixalleria ens va mostrar un elevador que fan servir per la recollida de mobles i electrodomèstics, doncs aquestos pesen moltíssim i necessiten ajuda de la màquina… alguns/es es van quedar amb les ganes de provar-la, però hi havia una senyal de prohibit pujar!!!