We're the champions!!!

El passat dia 2/10/14 tots i totes les alumnes de 3r van rebre un premi de mans de l’editorial Cambridge.

El curs passat vàrem participar en un concurs que organitzàvem a nivell mundial i vam ser escollits, per els propis representants Britànics, com un dels centres escolars guanyadors; la guanyadora entre tots els alumnes participants fou la Júlia Roldàn. Gràcies a ella i a la col·laboració de la seva mestra d’anglès, Irene Jardim, tots ela alumnes del curs van rebre la mascota del llibre de text, un Monty!!!

Estem encantats i encantades amb el regal! 😀 Moltíssimes gràcies!!!

Júlia amb la seva mestra Irene
Contents amb el nostre premi! :D
Contents amb el nostre premi! 😀