Tallers Interactius Internivells a Cicle Mitjà

Els alumnes de Cicle Mitjà han participat aquest primer trimestre en l’activitat “Tallers Interactius Internivells”. Es tracta d’una proposta encaminada a millorar el treball competencial dels nens i nenes de tercer i quart, així com despertar el seu interès científic en una edat clau per fomentar la inquietud i la experimentació.

El centenar d’alumnes que hi ha pres part s’ha dividit en sis grups internivells i tots ells han pogut passar per les sis activitats proposades. La temàtica dels tallers ha estat variada, però sempre ha tingut en comú que han abordat d’una manera molt pràctica i manipulativa l’àrea de Medi Natural.

Els tallers organitzats han estat El nostre cor batega sempre igual?, Coneixem l’anatomia dels éssers que viuen al mar?, Té màgia la llum?, El misteri dels imants, Com podem evitar la contaminació dels plàstics? i Com puc tenir més força?, els quals han permès disseccionar un peix, aprendre a controlar las pulsacions del cor humà, descobrir efectes lumínics, entendre com funcionen els camps magnètics, saber tenir cura del medi ambient o moure objectes amb l’ajuda de palanques.

La resta de curs es tornaran a posar en marxa els “Tallers Científics” tant al segon com al tercer trimestre, amb noves propostes que enriqueixin el bagatge del nostre alumnat.

Taller de com podem evitar la contaminació amb plàstics

Taller del misteri dels imants

Taller dels efectes de la llum

Taller de conèixer l’anatomia dels éssers que viuen al mar