Programa SI

Benvolgudes famílies.

El professorat d’infantil dels centres del nostre municipi estan portant a terme un programa de formació anomenat Salut Integral (SI).

Aquest programa, promogut per la Generalitat i l’associació Fundation for Science, Health and Education, pretén incorporar en el marc educatiu de les escoles hàbits saludables per tal de disminuir els riscos de la malaltia cardiovascular.

Incideix en quatre components bàsics i interrelacionats:

• Alimentació saludable.
  • Activitat física.
  • Coneixement del cos i del cor.
  • Prevenció d’addiccions.

Intervé en 4 nivells: Ambient escolar, mestres i professors, pares i alumnes.

Per aquest motiu, des de la nostra escola volem animar a les famílies dels nostres alumnes a formar part d’aquest projecte! Visita la web del programa i obté noves idees d’hàbits saludables!!!