La cantata es farà al Pavelló Municipal d'Esports

La regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament de Vila-seca ens ha donat a conèixer la següent informació.

AVÍS D’ÚLTIMA HORA: Finalment farem la Cantata al Pavelló Municipal d’Esports, atès que la previsió meteorològica indica pluja per demà.

Aquest divendres dia 22, Vila-seca celebrarà la tradicional Cantata de Sant Jordi, que enguany compleix l’onzena edició. A la trobada es reuniran més de 1.500 alumnes de primària de les escoles del municipi Antoni Torroja Miret, Sant Bernat Calvó, Mestral, Miramar, La Canaleta, La Plana i Cal•lípolis, els quals actuaran amb un conjunt orquestral, específic per aquest esdeveniment, format per una quarantena d’alumnes del Conservatori Professional de Música de Vila-seca. En total, la Cantata comptarà amb la participació de gairebé 1.700 persones entre mestres, alumnes i músics.

Les famílies podreu accedir al recinte a partir de les 11.15 h.

Atès que enguany hi participen més nens (tots els de primària), tindrem menys capacitat de públic dins el Pavelló. L’única solució possible és que prepararem a la pista exterior espai perquè, si no hi cap a dins tot el públic que hi assisteixi, es pugui seguir la Cantata des de fora: si el temps ho permet i finalment no plou, hi instal•larem pantalla i altaveus a la pista exterior.

Moltes gràcies per la vostra comprensió.