La cantata de Sant Jordi 2016!

Els alumnes de primària de les escoles de Vila-seca farem la cantata “Emocions i sentiments” i cantarem la cançó de Sant Jordi que es diu “Personatges” el divendres 22 d’abril de 2016 al Pavelló Municipal d’Esports de Vila-seca. El  concert començarà a les 11.30h.

Informació sobre el concert:

• Dia: Divendres, 22 d’abril de 2016
  • Hora: 11.30h.
  • Lloc: Pavelló Municipal d’Esports. Avinguda de l’Alcalde Pere Molas 28, 43480.
  • Roba: Els alumnes hauran de portar texans (o faldilla) i una samarreta blanca.
  • Esmorzar: Han de venir ben esmorzats. Cada alumne rebrà un plàtan.
  • Horari: Els alumnes vindran a l’escola les 9:00h i sortiran de l’escola a les 12:45h. aproximadament.

Planificació de la jornada:

1. 9:00: Assaig de l’orquestra
  2. 10:00: Arribada de les escoles
  3. 10:15: Assaig de les escoles
  4. 11:15: Entrada de les famílies
  5. 11:30: Comença el concert
  6. 12.15: Cloenda

Tot seguit hi ha la circular per a les famílies.

Circular de la cantata de Sant Jordi 2016

Pavelló Municipal d’Esports de Vila-secaPavelló Municipal d'Esports

A continuació podreu veure la distribució de les escoles al Camp Municipal d’Esports de Vila-seca. Distribució a la Cantata 2016

La nostra escola és la de color verd fosc.

distribució