ENS VISITA EL CARDIO

Aquesta setmana el Cardio ens ha visitat a l’escola i per primera vegada tot el centre hem gaudit junts d’aquesta visita.

Com ja sabeu el centre forma part del programa SI. Així, a més de fer diferents activitats al voltant del programa, la setmana de la salut i altres actuacions aquesta setmana el Cardio personatge ha vingut i ens ajudat a posar-li la guilda a aquest projecte.
Tant l’alumnat com el professorat hem participat d’aquest dia portant samarretes vermelles. Així, tot el centre l’hem rebut amb molta il•lusió i alegria i, a més més, alumnes de cicle superior ens han llegit un manifest de la importància de tindre cura de la nostra salut; cicle mitjà i inicial ha elaborat unes pancartes amb missatges per la salut i cicle infantil titelles de cor.
Tots junts hem gaudit molt del Cardio i sobretot hem recordat la importància de com podem fer per tindre una bona salut.