Els taps de l'esperança! ^^

Benvolgudes famílies!

Els alumnes del Torroja estan molt implicats/des en la recollida dels taps de plàstic per tal d’ajudar a nens i nenes amb malalties poc habituals.

Amb aquest petit gest els alumnes de la nostra escola col·laboren en poder ajudar a finançar en la recerca d’aquestes malalties i, a la vegada, ajuden a d’altres infants!

Des d’aquest espai volem agrair la especial implicació dels alumnes de Cicle Superior i, especialment a una de les seves tutores: Antonia Prieto. Gràcies al seu treball cada setmana es recullen, es pesen, s’empaqueten i es fan arribar als llocs pertinents els taps que tots vosaltres ens heu fet arribar!

A continuació us enllacem dos continguts molt interessants que van ser visionats pels “grans” de l’escola. Van quedar encantats de sentir-se tan útils i implicats/des en una tasca tan maca!

Enhorabona!!!! 🙂 Els Torrojans i Torrojanes n’estém molt orgullos@s!

1. Tapones de esperanza.
  2. Tapones solidarios.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *