El primer dilluns de Febrer

Cada mes els nostres delegats verds ens reunim per parlar del funcionament de les accions que duem a terme com escola verda, aquest mes la nostra preocupació ha estat el reciclatge al pati, i hem acordat renovar les engantxines de les papereres a igual que col.locar la bossa del color que pertany.

El primer dilluns del mes de febrer, els delegats repartits en tres grups han passat per totes les aules del centre, per recordar als companys de la importància de ser una escola sostenible, els hem volgut felicitar per el bon funcionament que hi ha en el reciclatge a les aules i els hem explicat el que hem fet amb les papereres del pati animant-los a reciclar bé.