Dia Mundia de l'aigua

El dia 22 de març és el dia Mundial de l’aigua, i com a escola verda ho hem volgut celebrar. Durant el mes de Març hem realitzat un concurs de dibuix entre tots els alumnes, per a trobar un logotip amb el lema “obre-la només quan calgui” i marcar totes les aixetes de la nostra escola per tal de estalviar aigua.

Entre tots els membres del comité verd vam fer la votació per a trobar el guanyador, i el dia 22 coincidint amb el dia de la celebració, vam fer l’engantxada de pegatines. A la valla de l’entrada també vam volguer exposar tots els dibuixos, així les famílies també van poguer ser partíceps.

Us animem a que desde casa també poguem aportar el nostre petit gra de sorra, entre tots podem conseguir el millor per al nostre planeta.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *