DECORACIÓ DE NADAL PER L'ESCOLA

Benvolgudes famílies,
Ens voleu ajudar a decorar l’escola per aquestes festes? Us demanem que, juntament amb els vostres fills i filles feu un “FLOC DE NEU” per decorar els nostres passadissos. Aquesta iniciativa vol ser l’excusa perquè trobeu una estona per fer la manualitat amb ells/es i passeu un bon temps plegats. També servirà per tenir l’escola ben guarnida en aquestes dates tant assenyalades.

Cada nen o nena podrà portar un FLOC DE NEU, que pot ser amb volum o pla. La consigna és que es pugui penjar (cal que porti un fil). Poden ser petits, mitjans, grans o gegants i es pot fer servir qualsevol tipus de material, preferentment reciclat o reutilitzat.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

EQUIP DOCENT

decoracion-techo-espiral-y-copos_product-wide_23333_product-24187337860f3f1a5ad4365a92c359e41588afc9

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *