CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA INCLUSIÓ A L’ESCOLA TORROJA I MIRET

Avui amb motiu de la celebració del dia de la inclusió l’escola Torroja i Miret ha realitzat diverses activitats amb tot l’alumnat per poder conèixer millor les necessitats que tenen alguns infants per aprendre.  L’Elefant Elmer és un clar exemple que ens ha ajudat a veure  que ser diferents pot aportar un valor afegit a la vida dels altres.

Cada grup ha pogut reflexionar de com empatitzar i ajudar a aquells companys i companyes que necessiten més temps o recursos diferents per aprendre.  Aportar una actitud positiva i inclusiva per fer l’escola un lloc bonic, interessant, viu i ple de recursos i experiències per aprendre és responsabilitat de tots i totes.

Volem compartir amb tota la comunitat educativa de Vila-seca,  l’enganxina que ha dissenyat la Lara de 6è, per commemorar aquest dia.

Avui tots som diferents i tots som iguals.

DIA INTERNACIONAL DE LA INCLUSIÓ.