Campanya de recollida de joguines per a l'Escola

Benvolguts pares i mares,
Aprofitant que durant aquestes festes els infants reben moltes joguines, us volem demanar la vostra col·laboració en relació a una Campanya de recollida de joguines per a l’Escola.

Si teniu joguines en bon estat que els vostres fills o filles ja no faran servir, podeu portar-les a la secretaria del centre durant el mes de gener. Aquestes joguines es distribuiran a les classes dels vostres fills i filles amb finalitats pedagògiques i lúdiques.
Creiem que aquesta col·laboració pot ser útil per educar els valors de cooperació i reutilització de materials i estan dins de la línia de treball d’Escola Verda.
Tot l’equip del centre volem aprofitar l’ocasió per desitjar-vos unes bones festes.