Adaptació a P3

Ja hem passat el mes de setembre i els alumnes de P3 ja estan adaptats a les noves mestres i a nous espais. A alguns els ha costat més que a altres, però ara ja arriben molt contents a l’escola i amb moltes ganes de jugar, passar-ho bé i aprendre. Aquets dies hem plorat, hem jugat, hem celebrat aniversaris, hem conegut a la fada que ens ha portat moltes sorpreses, i sobretot hem fet un munt de nous amics.

1. Marisol

Ohhh!!! però què guapos estan tots!!! Gràcies per aquest “raconet” que ens ensenya allò que no podem gaudir dels nostres petits!