Informació d’organització per portar el material al centre al setembre

Benvolgudes famílies,

Per facilitar l’organització de l’inici del curs, atès que els pares o familiars no podran entrar al centre, hem planificat diferents fórmules per portar el material a l’escola.

Les famílies de l’alumnat de P-4 i P-5 d’Educació Infantil i de 1r de Primària hauran de portar el material abans de començar les classes (s’indicarà la franja horària de cada família):

–          P-4: Portar material, dia 2 setembre, a partir de les 10 h (Porta C/ Tarragona)

–          P-5: Portar material, dia 3 de setembre, a partir de les 9:30 h (Porta C/ Tarragona)

–          1r. Primària: Portar material, dia 3 de setembre, a partir de les 9:30 h (Porta C/ Sant Josep)

–          Les famílies de l’alumnat de P-3  portaran el material el primer dia de classe.

–          Des de 2n a 6è de Primària l’alumnat portarà el material (material escolar, d’higiene i resguard de pagament) el primer dia de classe. El segon dia de classe hauran de portar els llibres de text.

Cal recordar que els canvis en l’opció de religió, s’han de fer fins al 14 de setembre de 2020, dia en el que comença el curs.

El proper curs serà especial,  amb mesures organitzatives específiques per prevenir  possibles contagis de la pandèmia que estem patint. Per aquest motiu s’han realitzat distribucions diferents de l’alumnat, triplicant alguns nivells i s’estan adaptant espais més grans per que puguin ser aules i acollir alguns grups més grans.

Al web del centre podeu consultar tota la informació de materials i orientacions per al proper curs.