Informació sobre les reunions d’inici de curs

www.magisnet.com

Benvolgudes famílies,

El proper curs serà especial, amb mesures organitzatives específiques per prevenir  possibles contagis de la pandèmia que estem patint. Per aquest motiu s’han realitzat distribucions diferents de l’alumnat, triplicant alguns nivells i s’estan adaptant espais més grans per que puguin ser aules i acollir alguns grups més grans.

A l’inici de curs es realitzaran reunions informatives a les famílies de la resta de mesures preventives, a través de videoconferències. Els tutors/es convocaran a les famílies del seu grup. Els dies i hores de les reunions seran els següents:

Reunió online P-3 Infantil: Dimecres, 2 setembre a les 10 h.

Reunió online P-4 Infantil: a concretar al setembre.

Reunió online P-5 Infantil: a concretar al setembre.

Reunió online 1r. Primària: Dimecres, 9 setembre a les 12:30 h.

Reunió online 2n. Primària: Dimecres, 9 setembre a les 11:30 h.

Reunió online 3r Primària: Dimarts, 8 setembre a les 12:30 h.

Reunió online 4t Primària: Dimarts, 8 setembre a les 11:30 h.

Reunió online 5è Primària: Dilluns, 7 setembre a les 11:30 h.

Reunió online 6è Primària: Dilluns, 7 setembre a les 12:30 h.

Per facilitar la comunicació amb les famílies i pagaments a l’escola, AMPA i servei de menjador aquest curs s’inicia l’aplicació DINANTIA. És important que el més aviat possible totes les famílies omplin el formulari d’autorització.  L’enllaç és el següent: https://forms.gle/moZjFLR4c4ZSy3qc7

Al web del centre podeu consultar tota la informació de materials i orientacions per al proper curs.