CONTINUEM APRENENT ALS ESPAIS! (Del 20 al 30 d’abril)

Aquestes han estat les propostes als espais d’aquesta quinzena.

Juguem amb les matemàtiques. Continuem treballant la noció de suma amb ajuda de les marietes. Agafem dues marietes i hi dibuixem la quantitat de punts que ens indica el nombre i tot seguit fem la suma de tots els puntets de les dues marietes.

Juguem amb les lletres. Practiquem la lectoescriptura de paraules de primavera. En primer lloc fem parelles d’imatges i en la propera sessió confegim les paraules amb lletres magnètiques.

Construmoms. Continuem creant minimons de primavera amb nous elements i inventant històries que ens fan somiar.

Somiem. Entre vies, carretes i vehicles deixem volar la nostra imaginació!

Fem i desfem. Acolorim fideus i floretes de pasta amb colorant i vinagre que ens serviran com a base per als construmons de la propera proposta.

Som artistes. Creem un fons que simula l’herba verda amb pintura i “caniques”. A la propera sessió hi estamparem flors utilitzant bosses de plàstic i les acabarem de dibuixar amb retoladors.

Si voleu veure les imatges cliqueu aquí.

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut