Taules de tardor

Durant el mes d’octubre, els alumnes de cicle superior hem estat preparant les taules de tardor, una activitat que gaudim molt cada any. Les taules estan plenes de fruits típics d’aquesta estació, com pomes, magranes, moniatos, castanyes i avellanes, així com fruites seques i alguns pastissos casolans que hem elaborat.

Per organitzar-nos, primer hem buscat informació sobre cada fruit a internet per aprendre’n les característiques i les propietats; després, hem practicat el text per presentar-lo als nostres companys de l’escola. A casa, cadascú ha portat alguna fruita o ingredient per decorar la taula i compartir amb la resta.

El dia de la presentació, tots els cursos de l’escola visiten les nostres taules, i els pares de l’AMPA atorguen diplomes a les millors decoracions i presentacions. Aquesta activitat ens agrada molt perquè és creativa i col·laborativa, ens permet aprendre sobre la tardor i compartir-ho amb tota l’escola.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut