CIÈNCIA AL CARRER

El passat dissabte, dia 1 de juny, els alumnes del cicle superior de l’escola van participar en el Dia de la Ciència al Carrer de la ciutat de Lleida. Aquest esdeveniment, que reuneix escoles de tota la ciutat per compartir i celebrar la ciència, va ser una oportunitat magnífica per als nostres estudiants per mostrar els seus coneixements i aprenentatges adquirits durant el curs.

L’escola va preparar diverses activitats per a l’ocasió. Una de les més destacades va ser la secció de manualitats científiques, on els alumnes van presentar models de palanca i pla inclinat. Aquestes demostracions van permetre als visitants comprendre els principis bàsics de la física de manera visual i interactiva. A més, els estudiants van portar robots equipats amb plaques Micro, que van programar per realitzar diferents tasques, mostrant així les seves habilitats en robòtica i programació.

També va ser molt impressionant l’exhibició del dron, on els alumnes van explicar el funcionament i les aplicacions d’aquesta tecnologia emergent. Per últim, els experiments científics van captivar l’atenció de tothom, demostrant conceptes de química i física amb materials senzills i segurs. Els nens van gaudir molt fent demostracions en directe i explicant els fenòmens als curiosos transeünts.

Durant el matí, els alumnes van tenir l’oportunitat de gaudir de les activitats organitzades per altres escoles, creant així un ambient de col·laboració i aprenentatge mutu. Van ser capaços de veure diferents enfocaments i projectes científics, ampliant el seu coneixement i inspirant-se en el treball dels seus companys.

El Dia de la Ciència al Carrer va ser una experiència molt enriquidora. Els alumnes van demostrar no només els seus coneixements científics, sinó també la seva capacitat per comunicar-se i treballar en equip. A més, va ser una jornada molt bonica en la qual tothom va aprendre i va recordar molts dels continguts treballats durant tot el curs. Aquest esdeveniment va deixar una empremta positiva en tots els participants, fomentant l’amor per la ciència i la investigació.

CIÈNCIA AL CARRER

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut