Salut

Medicaments: A l’escola no es pot donar medicació. Aquesta mesura ve determinada per l’administració educativa. Només es donaran medicaments quan sigui estrictament necessari que l’alumne/a els prengui dins l’horari escolar. En aquest cas, haureu de posar el nom de l’alumne en l’envàs, portar la recepta o l’informe mèdic i  complimentar l’autorització que us facilitarà secretaria.

Quan un nen o nena es trobi malament, l’escola es posarà en contacte amb algun familiar per tal que se’l vingui a buscar. El centre pot subministrar paracetamol als alumnes, en cas de febre superior a 38ºC mentre s’espera a l’arribada d’algun familiar que el pugui dur a casa. Les famílies que ho vulguin autoritzar, han de demanar l’imprès i lliurar-lo a secretaria.

Pediculosi (polls): Quan el centre rep la comunicació d’una família en què afirma que el seu fill o filla té polls, o detecta la seva presència a l’escola, ho comunica a totes les famílies de l’alumnat més proper per prevenir el contagi. Quan es rep la comunicació, el que s’ha de fer a casa (el mateix dia) és revisar els cabells dels fills. Si es detecta la presència de polls, cal iniciar el tractament.

En l’enllaç de Canal Salut trobareu més informació sobre prevenció i tractament.

Malalties infeccioses i/o contagioses (conjuntivitis, diarrea, grip…): els nens/es s’hauran de quedar a casa fins que el metge ho determini.