Hort

“L’hort és el vincle que encara ens uneix a la terra, que ens permet a tots ser agricultors, obtenir els nostres propis aliments sense recórrer al sistema monetari. L’hort ens connecta amb els nostres avantpassats” (Escutia, 2009)

Els alumnes de P5 i de 3r són els encarregats del funcionament de l’hort. Tenim una mestra voluntària que ens ajuda a fer la posada en marxa i el manteniment dels horts. Cada setmana un grupet d’alumnes s’encarrega de fer les tasques necessàries per tenir un hort sa i fructífer. A més a més a les classes s’aprofita per treballar el model d’ésser viu a través de les plantes.

Es treballa el sòl (cada any es prepara el terra abans de plantar), les plantes (tot el seu cicle vital), els insectes (tenim un hotel d’insectes per afavorir els insectes que ens interessen. Pol·linització) i les seves interrelacions.