Objectius de centre per l’estratègia digital

 

icono de línea de vector de metodología en blanco 1918960 Vector en Vecteezy

Objectiu 1

Definir la línia de centre en l’àmbit digital

Estratègia 1

1.1 Recull del punt de partida de les activitats digitals que es fan al centre

 

Activitat:

1.1.1 Conèixer mitjançant una enquesta les activitats digitals que realitza el personal docent

Estratègia 2

1.2 Seqüència de les activitats tenint en compte el currículum i crear-ne de noves si són significatives pel curs/nivell

Activitat:

1.2.1 Definir uns objectius i criteris d’avaluació a les activitats digitals que es fan al centre

Estratègia 3

1.3 Actualització la línia de centre

 

Activitat:

1.3.1 Crear documents de cultura digital de centre

1.3.2 Formar al claustre de coneixement digital

10 Consejos para las Pruebas de Evaluación mientras la #UMUsequedaencasa - Portal de Estudios

Objectiu 2

Desplegar l’avaluació de la competència digital de l’alumnat

Estratègia 1

2.1 Creació d’activitats digitals a totes les àrees.

 

 

Activitat:

2.1.1 Enregistrar la programació digital de cada nivell

Estratègia 2

2.2 Creació d’instruments d’avaluació per registrar l’assoliment i el progrés de les activitats digitals de caràcter digital dels alumnes.

Activitat:

2.2.1 Crear rúbriques i/o llistes de verificació per l’observació de les activitats

Estratègia 3

2.3 Creació d’instruments d’autoavaluació o coavaluació.

 

Activitat:

2.3.1 Complimentar llistes de verificació durant l’activitat per part de l’alumnat

Google Classroom icon in iOS Style | Kawaii app, Ios app icon design, Cute app

Objectiu 3

Millorar l’ús metodològic del Classroom

Estratègia 1

3.1 Dotar al claustre dels coneixements necessaris per fer un ús actiu del Classroom

 

Activitat:

3.1.1 Formar als mestres a partir de la FIC de 40h

Estratègia 2

3.2 Dotar al alumnes dels sabers necessaris i les competències relacionades per poder utilitzar les eines que proporciona Classroom

Activitat:

3.2.1 Utilitzar el Classroom com una eina d’aprenentatge

 

 

PLAN DE ACOGIDA. 2ª PARTE. – Retos Y Personas

Objectiu 4

Redactar les NOFC i Plans d’acollida de docents, alumnat i famílies en l’àmbit digital

Estratègia 1

4.1 Redacció amb la normativa vigent de les NOFC i el pla d’acollida

 

Activitat:

4.1.1 Redactar les NOFC i el pla d’acollida aplicant la normativa vigent

4.1.2 Revisar els canvis envers a altres anys

Estratègia 2

4.2 Revisió i actualització del document existents

 

Activitat:

4.2.1 Retocar i canviar si s’escau els documents del centre relacionats

Estratègia 3

4.3 Inventariar els documents de centre que facin referència al pla digital

 

Activitat:

4.3.1 Revisió i actualització dels documents referents al pla digital

Estratègia 4

4.4 Programar el calendari de reunions de GTP i de treball específic de cicle per a la diagnosi de la primera fase de l’estratègia digital de centre

 

Activitat:

4.4.1 Calendaritzar setmanalment una reunió amb membres de l’equip digital

Icono de debate o discusión, vector plano | Vector Premium

Objectiu 5

Crear un espai de debat/reflexió entre docents per millorar la competència digital docent i la de l’alumnat

Estratègia 1

5.1 Programar trobades de reflexió i debat sobre l’ús de les eines digitals del nostre centre.

Activitat:

5.1.1 Reflexionar sobre la nostra tasca docent envers les eines digitals.

Vídeos a les xarxes socials. Serveis Digitals i Experiència Ciutadana

Objectiu 6

Visibilitat de la vida del centre a les famílies

(Web i Instagram)

Estratègia 1

6.1 Redacció del protocol de publicacions a Instagram

Activitat:

6.1.1 Redactar les normes que regeixen com i quan publicar a Instagram des de l’escola

Estratègia 2

6.2 Redacció del protocol de publicacions o notificacions a les famílies

Activitat:

6.2.1 Redactar les normes per conèixer com notificar i/o comunicar-se amb les famílies

Estratègia 3

6.3 Configuració i trasllat del Telegram de centre a les famílies de l’escola

Activitat:

6.3.1 Comunicar a les famílies l’existència d’aquesta eina.

6.3.2 Crear un grup amb les famílies i equip directiu.

Estratègia 4

6.4 Augmentar la comunicació, interacció i visibilització de l’escola amb les famílies a les xarxes socials

Activitat:

6.4.1 Penjar post a les xarxes socials de l’escola.