Objectiu 1
Definir la línia de centre en l’àmbit digital
Estratègia 1
1.1 Recull del punt de partida de les activitats digitals que es fan al centre
Activitat:
1.1.1 Conèixer mitjançant una enquesta les activitats digitals que realitza el personal docent
Estratègia 2
1.2 Seqüència de les activitats tenint en compte el currículum i crear-ne de noves si són significatives pel curs/nivell
Activitat:
1.2.1 Definir uns objectius i criteris d’avaluació a les activitats digitals que es fan al centre
Estratègia 3
1.3 Actualització la línia de centre
Activitat:
1.3.1 Crear documents de cultura digital de centre
1.3.2 Formar al claustre de coneixement digital
Objectiu 2
Desplegar l’avaluació de la competència digital de l’alumnat
Estratègia 1
2.1 Creació d’activitats digitals a totes les àrees.
Activitat:
2.1.1 Enregistrar la programació digital de cada nivell
Estratègia 2
2.2 Creació d’instruments d’avaluació per registrar l’assoliment i el progrés de les activitats digitals de caràcter digital dels alumnes.
Activitat:
2.2.1 Crear rúbriques i/o llistes de verificació per l’observació de les activitats
Estratègia 3
2.3 Creació d’instruments d’autoavaluació o coavaluació.
Activitat:
2.3.1 Complimentar llistes de verificació durant l’activitat per part de l’alumnat
Objectiu 3
Millorar l’ús metodològic del Classroom
Estratègia 1
3.1 Dotar al claustre dels coneixements necessaris per fer un ús actiu del Classroom
Activitat:
3.1.1 Formar als mestres a partir de la FIC de 40h
Estratègia 2
3.2 Dotar al alumnes dels sabers necessaris i les competències relacionades per poder utilitzar les eines que proporciona Classroom
Activitat:
3.2.1 Utilitzar el Classroom com una eina d’aprenentatge
Objectiu 4
Redactar les NOFC i Plans d’acollida de docents, alumnat i famílies en l’àmbit digital
Estratègia 1
4.1 Redacció amb la normativa vigent de les NOFC i el pla d’acollida
Activitat:
4.1.1 Redactar les NOFC i el pla d’acollida aplicant la normativa vigent
4.1.2 Revisar els canvis envers a altres anys
Estratègia 2
4.2 Revisió i actualització del document existents
Activitat:
4.2.1 Retocar i canviar si s’escau els documents del centre relacionats
Estratègia 3
4.3 Inventariar els documents de centre que facin referència al pla digital
Activitat:
4.3.1 Revisió i actualització dels documents referents al pla digital
Estratègia 4
4.4 Programar el calendari de reunions de GTP i de treball específic de cicle per a la diagnosi de la primera fase de l’estratègia digital de centre
Activitat:
4.4.1 Calendaritzar setmanalment una reunió amb membres de l’equip digital
Objectiu 5
Crear un espai de debat/reflexió entre docents per millorar la competència digital docent i la de l’alumnat
Estratègia 1
5.1 Programar trobades de reflexió i debat sobre l’ús de les eines digitals del nostre centre.
Activitat:
5.1.1 Reflexionar sobre la nostra tasca docent envers les eines digitals.
Objectiu 6
Visibilitat de la vida del centre a les famílies
(Web i Instagram)
Estratègia 1
6.1 Redacció del protocol de publicacions a Instagram
Activitat:
6.1.1 Redactar les normes que regeixen com i quan publicar a Instagram des de l’escola
Estratègia 2
6.2 Redacció del protocol de publicacions o notificacions a les famílies
Activitat:
6.2.1 Redactar les normes per conèixer com notificar i/o comunicar-se amb les famílies
Estratègia 3
6.3 Configuració i trasllat del Telegram de centre a les famílies de l’escola
Activitat:
6.3.1 Comunicar a les famílies l’existència d’aquesta eina.
6.3.2 Crear un grup amb les famílies i equip directiu.
Estratègia 4
6.4 Augmentar la comunicació, interacció i visibilització de l’escola amb les famílies a les xarxes socials
Activitat:
6.4.1 Penjar post a les xarxes socials de l’escola.