Recursos TV/Ràdio/Online

Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio han arribat a un acord amb el Departament d’Educació per fer difusió a través de la seva programació de les orientacions i consells que el Departament ha fet arribar als centres educatius per contribuir a l’aprenentatge de tot l’alumnat. En el cas de Televisió de Catalunya, es farà a través de diferents programes del canal Super3
El canal Super3 prepara el nou programa de cuina "Manduka ...
Catalunya Ràdio, per la seva banda, també farà divulgació d’eines i accions telemàtiques adreçades als alumnes a través de les xarxes socials als espais “Adolescents iCat” i ”iCat Kids”. D’aquesta manera, la ràdio pública es posa al servei de la comunitat educativa per evitar la bretxa digital entre els alumnes que no tenen connectivitat a casa amb ordinador, però que en canvi sí que disposen de telèfon mòbil i escolten la ràdio en FM.  L’objectiu és que aquests continguts puguin reforçar el desenvolupament de l’autonomia personal, generar motivació i curiositat a tot l’alumnat i que també siguin significatius per al seu aprenentatge.
A les publicacions d’històries  del nostre perfil d’escola podeu visitar propostes interessants

#joemquedoacasa