L’educació infantil acaba als cinc anys i els alumnes continuen la seva descoberta a la primària. Les mestres de les dues etapes treballen conjuntament i s’organitzen per continuar amb la mateixa línia de treball adaptada al canvi d’etapa.
ESTRUCTURA DE LA PRIMÀRIA
Es consoliden hàbits, sabers i destreses fonamentals.
Mitjançant les metodologies que potencien el treball cooperatiu i la reflexió, tant individual com grupal, l’alumnat se sent motivat per unes propostes educatives i docents que satisfan els seus interessos i les seves necessitats.
ORGANITZACIÓ ESCOLAR
Aquesta etapa es distribueix:
- Cicle inicial, que comprèn primer i segon, dels 6 als 8 anys
- Cicle mitjà, que comprèn tercer i quart, dels 8 als 10 anys
- Cicle superior, que comprèn cinquè i sisè, dels 10 als 12 anys.
HORARI ESCOLAR
De 9.00 h a 12.30h i de 15.00 h a 16.30 h
Innovamat
Un aprenentatge competencial de les matemàtiques a partir del diàleg i la manipulació. Sense mecanització, reptes vivencials, desenvolupament d’estratègies i manipulació
Treball de les llengües
Anglès en sessions específiques i sessions integrades a altres coneixements (tallers de plàstica, capses d’aprenentatge) i suport d’auxiliars de conversa nadius)
Tallers artístic
Proposta flexible que minimitza les barreres d’accés a l’aprenentatge i afavoreix la participació.