Educació primària

L’educació infantil acaba als cinc anys i els alumnes continuen la seva descoberta a la primària. Les mestres de les dues etapes treballen conjuntament i s’organitzen per continuar amb la mateixa línia de treball adaptada al canvi d’etapa.

ESTRUCTURA DE LA PRIMÀRIA

Es consoliden hàbits, sabers i destreses fonamentals.

Mitjançant les metodologies que potencien el treball cooperatiu i la reflexió, tant individual com grupal, l’alumnat se sent motivat per unes propostes educatives i docents que satisfan els seus interessos i les seves necessitats.

Calendario Icono De - Imagen gratis en Pixabay - Pixabay

ORGANITZACIÓ ESCOLAR

Aquesta etapa es distribueix:

  • Cicle inicial, que comprèn primer i segon, dels 6 als 8 anys
  • Cicle mitjà, que comprèn tercer i quart, dels 8 als 10 anys
  • Cicle superior, que comprèn cinquè i sisè, dels 10 als 12 anys.

HORARI ESCOLAR

De 9.00 h a 12.30h i de 15.00 h a 16.30 h

Hi ha servei de permanències de matí i tarda

 

Treball per projectes 

Dins del marc constructivista i el mètode científic.

Més informació

Capses d’aprenentatge

Reptes d’investigació a Cicle mitjà i a Cicle superior.

Més informació

 

 

Innovamat

Un aprenentatge competencial de les matemàtiques a partir del diàleg i la manipulació. Sense mecanització, reptes vivencials, desenvolupament d’estratègies i manipulació

Més informació

Música

Creiem que la música és indispensable a la vida.

Més informació

Treball de les llengües

Anglès en sessions específiques i sessions integrades a altres coneixements (tallers de plàstica, capses d’aprenentatge) i suport d’auxiliars de conversa nadius)

Més informació

Tallers artístic

Proposta flexible que minimitza les barreres d’accés a l’aprenentatge i afavoreix la participació.

Més informació

Sortides i colònies

Complementem el treball d’aula

Més informació