Història

Les Palmeres és una escola pública arrelada al seu barri des de fa molts anys, que es defineix com escola catalana, laica i participativa.

La seva comunitat educativa té com a objectiu bàsic educar els nens i les nenes afavorint el seu creixement personal i potenciant les seves capacitats afectives i intel·lectuals.

És una escola  de dues línies (50 places per nivell) d’educació infantil de 3 a 5 anys, i d’educació primària de 6 a 12 anys.

Atenem els alumnes en la seva diversitat pel que fa als ritmes d’aprenentatge i les singularitats (culturals, socials…) afavorint la inclusió social, la cooperació i el respecte.

D’on venim? La nostra escola, tot i que l’anomenem ‘Les Palmeres’ des de l’any 1985, té una llarga història al darrere. No sempre hem estat a l’actual centre. Hem anat creixent com el nostre barri aprenent en uns edificis prou emblemàtics que ens feien valorar la nostra història: ‘Las escuelas graduadas de niños y niñas…‘, la casa que els avis anomenaven ‘dels Esperits‘… i Can Roig i Torres, han acollit al llarg dels anys nens i nenes que encara ho recorden.

Vam començar una nova etapa en un nou edifici escollint el topònim de ‘Les Palmeres’, símbol que no volíem perdre i amb el que anem fent camí.