L’avaluació entesa com un procés de millora continua, porta implícit ser un projecte viu que es va modificant en funció de la realitat i els resultats que vagin esdevenint. No obstant, trobem tres moments diferenciats:
Avaluació continuada
Es realitza mitjançant el seguiment i revisió de les diferents activitats planificades per determinar el seu grau d’acompliment a partir dels seus corresponents criteris. Aquesta la realitza persona responsable, que s’indica en cada fitxa de les activitats, en el moment de la finalització d’aquesta
Avaluació anual
A l’inici de curs els objectius temporitzats per aquell període s’incorporaran la Programació General Anual de Centre (PGAC). En finalitzar el període escolar, l’equip directiu mitjançant la Memòria Anual farà el seguiment i recull de les evidències de l’assoliment dels objectius. Aquesta tasca es troba liderada per la comissió digital, que aprofitarà per revisar els objectius establerts per al present i vinent curs, tot determinant la modificació, si fos necessari.
Avaluació final
Quan l’EDC està arribant al final de la seva planificació, que s’ha temporitzat a un termini de diversos cursos, es recullen totes les avaluacions anuals per tal de prendre una decisió en el sí de l’equip directiu. Actualitzar-la, per tant, plantejar-se una nova diagnosi i iniciar un nou pla o modificar l’existent amb les dades que es disposen.
Objectiu 1
Activitat
Indicador
Criteri d’èxit
1.1.1 Conèixer mitjançant una enquesta les activitats digitals que realitza el personal docent.
Cada curs/nivell té activitats digitals de caràcter transversal definides
80% de participació del claustre implicat en la recollida de dades
1.2.1 Definir uns objectius i criteris d’avaluació a les activitats digitals que es fan al centre
Concreció d’objectius i criteris d’avaluació a cada activitat.
Registre d’activitats en format digital
90% de concrecions establertes per part de la comissió
90% d’acceptació del claustre
1.3.1 Crear documents de cultura digital de centre
1.3.2 Formar al claustre de coneixement digital
Compartir els documents creats amb el personal decent i PAS
Aprovació del document per un 70% del claustre
Objectiu 2
Activitat
Indicador
Criteri d’èxit
2.1.1 Enregistrar la programació digital de cada nivell
Cada nivell té activitats digitals a totes les àrees
Existència d’una activitat transversal al trimestre
2.2.1 Crear Rúbriques i/o llistes de verificació per l’observació de les activitats
Instrument creat
75% dels nivells amb rúbrica
2.3.1 Complimentar llistes de verificació durant l’activitat per part de l’alumnat
Ús de l’instrument creat
Grau d’implicació i impacte per sobre del 80% d’èxit
Objectiu 3
Activitat
Indicador
Criteri d’èxit
3.1.1 Formar als mestres a partir de la FIC de 40h
Nombre d’activitats penjades al Clasroom
Contingut Fila 2, Columna 3
3.2.1 Utilitzar el Classroom com una eina d’aprenentatge
El 80% dels alumnes l’utilitzen i en fan bon ús
Objectiu 4
Activitat
Indicador
Criteri d’èxit
4.1.1 Redactar les NOFC i el pla d’acollida aplicant la normativa vigent
4.1.2 Revisar els canvis envers a altres anys
Document actualitzat
Aprovació pel 90% del claustre
Aprovació pel 80% del consell escolar
4.2.1 Retocar i canviar si s’escau els documents del centre relacionats
Tenir el document Pla d’acollida digital fet
Aprovació pel 80% del consell escolar
4.3.1 Revisió i actualització dels documents referents al pla digital
Tenir un recull dels documents digitals vigents.
100% dels documents en procés de revisió cíclica
4.4.1 Calendaritzar setmanalment una reunió amb membres de l’equip digital
Acta de la reunió i programació
90% del grua d’impacte, un 85 % en el d’execució amb la realització i el contingut i acords de les reunions
Objectiu 5
Activitat
Indicador
Criteri d’èxit
5.1.1 Reflexionar sobre la nostra tasca docent envers les eines digitals
Recull d’acords de cicle i GTP a les reunions mitjançant una acta
60% de les actes amb acords definits
Objectiu 6
Activitat
Indicador
Criteri d’èxit
6.1.1 Redactar les normes que regeixen com i quan publicar a Instagram des de l’escola
Protocol creat o notificat a les famílies
Aprovació en un 90% pels membres de consell escolar
6.2.1 Redactar les normes per conèixer com notificar i/o comunicar-se amb les famílies
Protocol creat o notificat a les famílies
Fet o no fet
6.3.1 Comunicar a les famílies l’existència d’aquesta eina
6.3.2 Crear un grup amb les famílies i equip directiu
Les famílies estan assabentades de Telegram. SI/NO
8% de la comunitat educativa inscrits al canal
6.4.1 Penjar post a les xarxes socials de l’escola
Millora del 5% de publicacions a les famílies en relació al curs 21-22
Créixer un 10% les publicacions en relació al curs post pandèmia