Avaluació digital

L’avaluació entesa com un procés de millora continua, porta implícit ser un projecte viu que es va modificant en funció de la realitat i els resultats que vagin esdevenint. No obstant, trobem tres moments diferenciats:

Avaluació continuada

Es realitza mitjançant el seguiment i revisió de les diferents activitats planificades per determinar el seu grau d’acompliment a partir dels seus corresponents criteris. Aquesta la realitza persona responsable, que s’indica en cada fitxa de les activitats, en el moment de la finalització d’aquesta

Avaluació anual

A l’inici de curs els objectius temporitzats per aquell període s’incorporaran la Programació General Anual de Centre (PGAC). En finalitzar el període escolar, l’equip directiu mitjançant la Memòria Anual farà el seguiment i recull de les evidències de l’assoliment dels objectius. Aquesta tasca es troba liderada per la comissió digital, que aprofitarà per revisar els objectius establerts per al present i vinent curs, tot determinant la modificació, si fos necessari. 

Avaluació final

Quan l’EDC està arribant al final de la seva planificació, que s’ha temporitzat a un termini de diversos cursos, es recullen totes les avaluacions anuals per tal de prendre una decisió en el sí de l’equip directiu. Actualitzar-la, per tant, plantejar-se una nova diagnosi i iniciar un nou pla o modificar l’existent amb les dades que es disposen.

 

icono de línea de vector de metodología en blanco 1918960 Vector en Vecteezy

Objectiu 1

Activitat 

Indicador 

Criteri d’èxit 

1.1.1 Conèixer mitjançant una enquesta les activitats digitals que realitza el personal docent.

Cada curs/nivell té activitats digitals de caràcter transversal definides

80% de participació del claustre implicat en la recollida de dades

1.2.1 Definir uns objectius i criteris d’avaluació a les activitats digitals que es fan al centre

Concreció d’objectius i criteris d’avaluació a cada activitat.

Registre d’activitats en format digital

90% de concrecions establertes per part de la comissió

90% d’acceptació del claustre

1.3.1 Crear documents de cultura digital de centre

1.3.2 Formar al claustre de coneixement digital

Compartir els documents creats amb el personal decent i PAS

Aprovació del document per un 70% del claustre

10 Consejos para las Pruebas de Evaluación mientras la #UMUsequedaencasa - Portal de Estudios

Objectiu 2

Activitat

Indicador 

Criteri d’èxit 

2.1.1 Enregistrar la programació digital de cada nivell

Cada nivell té activitats digitals a totes les àrees

Existència d’una activitat transversal al trimestre

2.2.1 Crear Rúbriques i/o llistes de verificació per l’observació de les activitats

Instrument creat

75% dels nivells amb rúbrica

2.3.1 Complimentar llistes de verificació durant l’activitat per part de l’alumnat

Ús de l’instrument creat

Grau d’implicació i impacte per sobre del 80% d’èxit

Google Classroom icon in iOS Style | Kawaii app, Ios app icon design, Cute app

Objectiu 3

Activitat

Indicador 

Criteri d’èxit

3.1.1 Formar als mestres a partir de la FIC de 40h

Nombre d’activitats penjades al Clasroom

Contingut Fila 2, Columna 3

3.2.1 Utilitzar el Classroom com una eina d’aprenentatge

El 80% dels alumnes l’utilitzen i en fan bon ús

PLAN DE ACOGIDA. 2ª PARTE. – Retos Y Personas

Objectiu 4

Activitat

Indicador 

Criteri d’èxit

4.1.1 Redactar les NOFC i el pla d’acollida aplicant la normativa vigent

4.1.2 Revisar els canvis envers a altres anys

Document actualitzat

Aprovació pel 90% del claustre

Aprovació pel 80% del consell escolar

4.2.1 Retocar i canviar si s’escau els documents del centre relacionats

Tenir el document Pla d’acollida digital fet

Aprovació pel 80% del consell escolar

4.3.1 Revisió i actualització dels documents referents al pla digital

Tenir un recull dels documents digitals vigents.

100% dels documents en procés de revisió cíclica

4.4.1 Calendaritzar setmanalment una reunió amb membres de l’equip digital

Acta de la reunió i programació

90% del grua d’impacte, un 85 % en el d’execució amb la realització i el contingut i acords de les reunions

Icono de debate o discusión, vector plano | Vector Premium

Objectiu 5

Activitat

Indicador 

Criteri d’èxit 

5.1.1 Reflexionar sobre la nostra tasca docent envers les eines digitals

Recull d’acords de cicle i GTP a les reunions mitjançant una acta

60% de les actes amb acords definits

Vídeos a les xarxes socials. Serveis Digitals i Experiència Ciutadana

Objectiu 6

Activitat

Indicador

Criteri d’èxit 

6.1.1 Redactar les normes que regeixen com i quan publicar a Instagram des de l’escola

Protocol creat o notificat a les famílies

Aprovació en un 90% pels membres de consell escolar

6.2.1 Redactar les normes per conèixer com notificar i/o comunicar-se amb les famílies

Protocol creat o notificat a les famílies

Fet o no fet

6.3.1 Comunicar a les famílies l’existència d’aquesta eina

6.3.2 Crear un grup amb les famílies i equip directiu

Les famílies estan assabentades de Telegram. SI/NO

8% de la comunitat educativa inscrits al canal

6.4.1 Penjar post a les xarxes socials de l’escola

Millora del 5% de publicacions a les famílies en relació al curs 21-22

Créixer un 10% les publicacions en relació al curs post pandèmia