Servei d’acollida MATINAL i TARDA

SERVEIS I

L’AMPA som una associació de mares i pares d’alumnes de l’escola que treballem amb l’objectiu d’ajudar i col·laborar en les activitats educatives del centre i contribuir, així, en la millora de l’educació que reben els nostres infants.
Per a que això sigui possible ens organitzem en comissions i cadascú de nosaltres aporta voluntàriament el temps i els recursos que pot.
L’AMPA a més, participa activament en el Consell Escolar i fa aportacions econòmiques a l’escola que van destinades a les colònies dels infants.

L’AMPA organitza

ACOLLIDA MATINAL FIXE I De 8.00h a 9.00h.
Acollida Matí: Està inclòs l’esmorzar
De 8.30 a 9 hores 14€
De 8 a 9 hores 45,5 €

ACOLLIDA MATÍ ESPORÀDIC:

De 8.30 a 9 hores 3€
De 8 a 9 hores 4,5€
*L’esmorzar per l'acollida d'una hora

ACOLLIDA DE LA TARDA FIXE I  De 16.30h a 17.30h
Acollida tarda: No inclòs el berenar. Portar de casa
30′ 14 Euros
1HORA 27.5 Euros

ACOLLIDA DE LA TARDA ESPORÀDIC:

30′ 3€
1HORA 4€

Responsables: Loli Ruiz i Carmen Rosa Perdomo

Nota: Els serveis d’acollida fixos de matí i/o tarda es pagaran mitjançant do-miciliació bancària. En el cas de serveis esporàdics es farà mitjançant Bizum (ja us informarem més endavant d’aquesta modalitat de pagament).

US RECORDEM QUE PER GAUDIR D’AQUESTS SERVEIS ÉS OBLIGATORI SER SOCI DE L’AMPA