Cultura digital de centre

En aquest espai tractem de recollir la gestió diària de l’organització digital del centre. Què està fent el centre en temes digitals? Quines accions el centre ja té consolidades i funcionen?

El nostre centre defineix en diferents documents i sectors plans, procediments, normatives, protocols, etc. L’EDC vol recopilar almenys, les referències per poder trobar-los de manera fàcil i àgil.

Pla de comunicació

Disseny de la comunicació digital famílies-centre (tutors, professorat, direcció…),  alumnat-professorat i entre el mateix professorat.

Més informació

Acolliment digital dels alumnes, docents i famílies de nova incorporació

Planificació de la incorporació: usuaris, serveis que poden utilitzar, formació inicial, disponibilitat d’ordinadors, formació metodològica normativa d’ús, etc.

Més informació

Desplegament curricular de la competència digital de l’alumnat

L’assoliment de la competència digital de l’alumnat és un dels objectius principals de l’EDC. Aquest assoliment s’ha d’aconseguir de forma transversal amb la implicació de totes les matèries o àmbits. Per aquesta raó cal que el centre planifiquem el seu desplegament i la seva avaluació en els diferents nivells i cursos.

Més informació

Serveis digitals que s’ofereixen a alumnes, professorat i famílies, i procediments de gestió

Serveis digitals propis del centre / Serveis digitals externs al centre / Procediment d’alta d’usuaris (alumnat, professorat i família) / Acords d’ús de la plataforma EVA / Organització de la documentació digital del centre / Gestió de les aules informàtiques, dels carros d’ordinadors i dels ordinadors de préstec, etc.

Més informació

Portals web i xarxes socials

Organització del manteniment de la informació dels portals i de les xarxes socials del centre

Més informació

Acords o protocols de centre referents a l’EDC

Altres procediments o acords que el centre hagi definit respecte a l’estratègia digital: ús de mòbils al centre, ús de l’EVA, revisió i utilització d’aplicacions al núvol, etc.