Visita de P3 a Terrassa

El divendres 15 de gener els nens i nenes de P3 vam anar d’excursió a Terrassa al Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya. Per molts va ser la primera vegada que anàvem amb autobús, va ser molt emocionant!!! A l’arribar al museu vam ezmorzar i després vam fer un taller en el que vam treballar aspectes de la cara i del cos. En acabar, vam experimentar amb les màquines que hi havia a la sala, en les que podiem veure efectes òptics, escoltar sorolls, veure’ns en diferents miralls… I també vam visitar una exposició de transports. Amb tot això ens va vindre la gana, així que, vam dinar i en acabar vam jugar una bona estona aprofitant el bon dia que feia, juntament amb les aconmpanyants que van vindre, a les quals volem agraïr la seva dedicació. Finalment vam tornar a pujar a l’autobús per tornar a l’escola.