XI Setmana literària 2023 “Més enllà de les fronteres”.

L’inici del tercer trimestre comença amb la XI Setmana Literària, aquest curs contextualitzada en l’eix transversal “Més enllà de les fronteres” i amb la Cantània “Les portes del món”. A continuació us detallem la proposta d’activitats que hem preparat a l’escola:

• Del dia 18 al 28 d’abril: exposició de les obres literàries dels alumnes i de les obres del concurs fotogràfic de les famílies al vestíbul de l’escola.
  • Dijous 13 al matí a les 11h: concert de la Cantània “Les portes del món” a càrrec dels alumnes de 5è de l’escola Font del Roure. Tots els alumnes de l’escola gaudirem d’aquest concert a la Sala polivalent Rogelio Rojo. “Les portes del món” és una obra que se centra en les diferents maneres de concebre què és un viatge; un viatge social, cultural, existencial, filosòfic o ontològic. La Sara, una nena cega de set anys, li demana al seu pare que organitzi una volta al món, vol viatjar i conèixer diferents racons del planeta.
  • Dijous 20: estrena per part dels alumnes de 5è de primària a l’auditori de Barcelona de la Cantània “Les portes del món”.
  • Divendres 21.

De 9:30 a 10:30h: Mercat d’intercanvi de llibres. Els alumnes duran de casa un o més llibres per intercanviar per algun altre d’un company o companya. Cal que aquests llibres estiguin en bon estat i siguin adequats a l’edat dels vostres fills i filles, i que els lliurin a les tutores no més tard del dia 14 d’abril.

D’11:30 a 12:30h: Sentada Literària. Els alumnes de l’escola seurem als espais exteriors de l’escola per a compartir una estona de lectura.

De 15 a 16:30h: Jocs Florals. Acte de lliurament de premis de les obres dels alumnes i del Concurs de fotografia de les famílies. Aquest curs, el concurs es titula “Veure més enllà”. Us podeu inscriure per participar en aquesta activitat en el següent formulari https://forms.gle/mzRNdqXgYYCekWha7 fins el dia 12 d’abril i, posteriorment, enviar la vostra fotografia, amb un petit text descriptiu i un missatge de veu amb la descripció al següent número de mòbil: 634793735 indicant el vostre nom i cognoms, fins el mateix dia 12 d’abril. De les obres participants, se’n premiarà una.

Dilluns 24 a la tarda: Marató de poesia. Una tarda on les famílies podeu venir a l’escola a recitar els vostres poemes preferits als alumnes. L’acte es farà en dos torns: de 15h a 15:45h per als alumnes de P3 a 2n i de 15:45h a 16:30h per als de 3r a 6è. Us podeu inscriure per participar en aquesta activitat en el següent formulari  https://forms.gle/MsqiaGjAJhN3migE7 no més tard del dia 14 d’abril.

L’equip de mestres de l’escola us agraïm la vostra col·laboració i us animem a participar en les activitats adreçades a les famílies.

Atentament,

Coordinació LIC.