VISITA LA NOSTRA ART GALLERY ONLINE I VOTA LA TEVA OBRA PREFERIDA!

Us deixem aquí la mostra d’obres fetes des de l’àrea de llengua estrangera (anglès).
A aquesta galeria d’art online, trobareu totes les obres col·laboratives que han fet els alumnes de la nostra escola durant aquest trimestre. Tanmateix, podreu veure els vídeos explicatius de cadascuna només posant el ratolí a sobre de cada obra d’art i clicant al botó “WATCH VIDEO”.
Finalment us animem a votar la vostra peça preferida en l’enquesta annexada al botó “Vote for your favourite!” per ajudar-nos a escollir l’obra que compartirem amb el CRP Anoia per la seva Art Gallery de l’Anoia.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Salutacions,