Un dia de les famílies magnífic!

La tarda de dimarts, tot i la pluja, no va espantar a les nostres famílies i vàrem celebrar la “jornada de portes obertes” coincidint amb “el dia de les famílies”. Els nens i nenes van fer d’ambaixadors de l’escola i guiaren als familiars per les diferents zones, mostrant les seves aules tribals i els treballs que han realitzat al llarg del trimestre. Moments màgics, tendres i especials, amb l’animació dels óssos gegants i el mestre de cerimònies.
També un grup de pares i mares van fer d’ambaixadors i acompanyaren a les famílies noves per l’escola amb l’ajuda dels passaports #viatgeatravesdelmon. Aquí teniu un petit vídeo amb les imatges de la jornada.
Gran èxit de participació, tant en el photocall #fontobertes, els QR’s i les visites a les diferents exposicions de treballs dels alumnes en els diferents projectes.

1. Laia Ciércoles

Per mi van ser les millors portes obertes que l’escola ha fet mai. M’ho vaig passar genial ensenyant-li als pares la màquina del temps i el meu animal fantàstic!!!