Tallers intercicle de decoració de Nadal.

Aquest matí hem realitzat els tallers intercicle per fer la decoració de Nadal de l’escola. Hi han participat tots els alumnes de p4-p5-1r-2n i els alumnes de 3r-4t-5è-6è. Amb aquest tipus d’agrupament fomentem les relacions entre tots els alumnes de l’escola i els mestres; es promou el treball cooperatiu; la responsabilitat individual i col·lectiva; la creativitat i el sentiment de pertinença.

Els diferents grups elaboren els treballs amb companys d’altres nivells i amb altres mestres que no tenen habitualment.

D’aquesta manera tots contribuïm a decorar l’escola i ens la sentim nostra.

Els treballs són diversos i els resultats també.