SORTIDA A L’ESCOLA DEL CEL DE P4 I P5

El dia 17 de novembre els nens i nenes de P4 i P5 hem anat a l’escola del cel ubicada a casa de colònies de Can Miqueló, per  fer un veritable viatge a l’espai i complementar el nostre projecte “De què fa gust la lluna?”.

Hem entrat en un  planetari,  un espai màgic on s’anava fent fosc i on hem gaudit d’un moment de silenci per donar pas a l’observació i descoberta dels secrets del Sistema Solar acompanyats d’una divertida estrella.

Hem pogut gaudir a l’aire lliure d’una gimcana de Planetes, amb una sèrie de jocs, on  de forma lúdica, hem pogut saber algunes de les característiques més rellevants dels grans planetes del Sistema Solar!  Els Planetes de Roca i els Planetes de Gas.

Després de dinar hem pujat a bord d’una nau espacial que ens ha portat a l’espai exterior i on hem viscut una experiència sensorial fantàstica, descobrint galàxies, nebuloses, estrelles, planetes….

AQUI PODEU VEURE LES FOTOS