SIMULACRE D’EMERGÈNCIA.

Aquest matí s’ha fet el simulacre d’emergència a l’escola. S’ha posat aprova la capacitat de reacció i evacuació del centre, amb un resultat molt bo.

L’evacuació de tots els alumnes i el personal de l’escola s’ha culminat en 4 minuts i 10 segons, un molt bon temps. S’ha iniciat l’evacuació a les 12:10 quan ha sonat el senyal acústic. En total, a l’Escola hi havia 360 alumnes, 24 membres del personal docent, 4 monitores del menjador, 3 persones  de cuina, el conserge i l’administrativa del centre. Els docents han dut els infants fins a la part exterior de l’escola (punt de trobada). Els nens i nenes han sortit caminant, acompanyats pels docents, de forma tranquil·la i ordenada.

Els simulacres són importants per analitzar la capacitat de reacció i per estar preparats per si mai s’acaba produint una situació real d’emergència. Alhora, són rellevants per tal que tothom, incloent-hi els infants, prengui consciència i hi estigui habituat. Així, en un hipotètic cas real, tothom està preparat per conservar la calma i procedir de la manera més efectiva i segura possible.