Setmana literària. Lliurament de premis del Jocs Florals.

La tarda del dijous vàrem celebrar el lliurament de premis dels Jocs Florals 2016 “Els nens i les nenes del món”. Un emotiu acte on han participat les famílies dels alumnes de l’escola. La lectura dels veredictes ha anat acompanyada de l’entrega dels guadons per part dels diferents tutors i tutores als guanyadors acompanyats dels seus pares. L’acte a finalitzat amb l’entrega dels premis de 2 Accèssits en llengua anglesa i el lliurament de 3 premis per als guanyadors del IV Concurs fotogràfic “I tu, en un nen o nena, què hi veus?

S’ha fet menció a l’estalvi energètic assolit per l’escola en el Programa EURONET 50/50 i s’ha felicitat a l’equip energètic i a tots els alumnes de l’escola per l’esforç i consciència ambiental que s’ha anat assolit.

S’ha informat que la revista dels Jocs Florals estarà disponible en format digital al web de l’escola i l’edició en format paper es podrà adquirir a la parada de l’AMPA i durant la setmana següent al taulell d’administració de l’escola. Els beneficis recaptats aniràn destinats integrament, a demnada de l’alumnat de l’escola, a aportar un granet de sorra per millorar la situació dels refugiats i per tant s’entregaran al projecte “Furgoneta solidària de Masquefa”.