Setmana literària 2024.

Benvolgudes famílies,

S’apropa Sant Jordi i amb ell, la XII Setmana Literària, contextualitzada en l’eix transversal de l’escola, “La Festa Major”. A continuació us detallem la proposta d’activitats que hem preparat:

• Del dijous 18 al 25 d’abril: exposició de les obres literàries dels alumnes i de les obres del concurs fotogràfic de les famílies al vestíbul de l’escola.
  • Dilluns 22 d’abril:

De 9:30 a 10:30h: Mercat d’intercanvi de llibres. Els alumnes duran de casa un o més llibres per intercanviar per algun altre d’un company o companya. Cal que aquests llibres estiguin en bon estat i siguin adequats a l’edat dels vostres fills i filles, i que els lliurin a les tutores no més tard del dilluns 15 d’abril.

D’11:30 a 12:30h: Sentada Literària. Els alumnes de l’escola seurem al pati de l’escola per a compartir una estona de lectura.

De 15 a 16:30h: Marató de poesia. Una tarda on les famílies podeu venir a l’escola a recitar els vostres poemes preferits als infants. L’acte es farà en dos torns: de 15h a 15:45h per als alumnes d’I3 a 2n i de 15:45h a 16:30h per als de 3r a 6è. Us podeu inscriure per participar en aquesta activitat en el següent formulari https://forms.gle/QTiG4E4ojRKUfWCb8 no més tard del dia 15 d’abril.

• Dimarts 23 d’abril.

11h: Concert de la Cantània “El naufragi” a càrrec dels infants de 5è de l’escola Font del Roure. Tots els alumnes de l’escola gaudirem d’aquest concert a la Sala polivalent Rogelio Rojo.

De 15 a 16:30h: Jocs Florals. Acte de lliurament de premis de les obres dels alumnes i del Concurs de fotografia de les famílies. Aquest curs, el concurs de fotografia es titula “La Festa Major”. Us podeu inscriure per participar en aquesta activitat en el següent formulari https://forms.gle/SRPiweQULb3mQQWL8 fins el dia 15 d’abril i, posteriorment, enviar la vostra fotografia d’alguna festa major, amb un petit text descriptiu al següent número de mòbil: 634793735 indicant el vostre nom i cognoms, fins el mateix dia 15 d’abril. De les obres participants, se’n premiarà una.

L’equip de mestres de l’escola us agraïm la vostra col·laboració i us animem a participar en les activitats adreçades a les famílies.

Atentament,

Equip de mestres.