Setmana literària 2022.

Benvolgudes famílies,

L’inici del tercer trimestre comença amb la Setmana Literària, aquest curs contextualitzada en l’eix transversal “Les arts”. A continuació us detallem la proposta d’activitats que hem preparat a l’escola.

Del dia 19 al 29 d’abril: exposició de les obres literàries dels alumnes i de les obres del concurs fotogràfic de les famílies al vestíbul de l’escola.

Dijous 21: espectacle de teatre “Amb lletra menuda” a càrrec de Teia Moner. Tots els alumnes de l’escola gaudirem d’aquest espectacle a la Sala polivalent Rogelio Rojo. “Amb lletra menuda” és una obra interdisciplinar per a tots els públics, on es barregen titelles, objectes, llum negra, treball actoral i màgia, basada en aquests contes l’escriptor i mestre Jaume Cela”.

Dijous 21 a la tarda: Marató de poesia. Com fèiem habitualment, les famílies podreu venir a l’escola a recitar els vostres poemes preferits als alumnes.L’acte es farà en dos torns: de 15 a 15:45 per als alumnes de P3 a 2n i de 15:45 a 16:30 per als de 3r a 6è. Us podeu inscriure per participar en aquesta activitat en el següent formulari  https://forms.gle/zE9Rz44BNt8PkkneA no més tard del dia 5 d’abril.

Divendres 22.

De 9:30 a 10:30: Mercat d’intercanvi de llibres. Els alumnes duran de casa un o més llibres per intercanviar per algun altre d’un company o companya. Cal que aquests llibres estiguin en bon estat i siguin adequats a l’edat dels vostres fills i filles, i que els lliurin a les tutores no més tard del dia 5 d’abril.

D’11:30 a 12:30: Sentada Literària. Els alumnes de l’escola seurem als espais exteriors de l’escola per a compartir una estona de lectura.

De 15 a 16:30: Jocs Florals. Acte de lliurament de premis de les obres dels alumnes i del Concurs de fotografia de les famílies.Aquest curs, el concurs es titula “L’art en les petites coses”.Us podeu inscriure per participar en aquesta activitat en el següent formulari https://forms.gle/mgWQXQje8J9AheC56 fins el dia 5 d’abril i, posteriorment, enviar la vostra fotografia al compte de correu familiessetmanaliteraria@fontdelroure.cat, indicant el vostre nom i cognoms, fins el dia 19 d’abril. De les obres participants, se’n premiarà una. Trobareu més informació en el programa adjunt.

L’equip de mestres de l’escola us agraïm la vostra col·laboració i us animem a participar en les activitats adreçades a les famílies.

Atentament,

Equip de mestres.