Serveis mínims vaga 25 i 26 de gener de 2023

Benvolgudes famílies.
Com us vam informar en el correu d’ahir, us adjuntem l’Ordre de Serveis Mínims per a les jornades de vaga del 25 i 26 de gener de 2023.
ORDRE EMT/ /2023, per la qual es garanteixen els serveis essencials que presta el personal docent i de serveis en els centres educatius i dependències del Departament d’Educació dins l’àmbit territorial de Catalunya.
El centre no seguirà el funcionament habitual però romandrà obert per garantint els serveis mínims de vigilància i atenció segons l’ORDRE EMT adjunta.
b) Centres educatius:
Una persona de l’equip directiu per cada centre. S’entén com a tal alguna de les persones següents: el/la director/a, el/la coordinador/a pedagògic/a, el/la cap d’estudis o el/la secretari/ària. En el cas de les llars d’infants, un membre del claustre.
A més de les persona esmentades:
Per a l’ensenyament infantil, de primària i secundària (de 3 a 16 anys): un docent per cada 3 unitats o aules.
c) 50% del personal de monitoratge de menjador, del servei de cuina, del servei d’acollida, del servei d’extraescolars i del servei d’atenció a l’alumnat amb necessitats educatives especials per garantir les activitats del lleure educatiu i sociocultural en les escoles bressol, en els centres d’ensenyament infantil, primària, secundària i centres d’educació especial.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.
Atentament,

L’equip.