Projectes per a tots. School Equity Best Practice.

El Departament d’educació a través de la Inspecció d’Educació, ha impulsat un projecte Erasmus+ transnacional per capacitar les escoles per poder avaluar l’equitat. L’escola i participa amb l’experiència del Projecte educatiu “Projectes per a tots”.

Organitzem l’equip docent amb l’objectiu de facilitar el desenvolupament del nostre Projecte Educatiu. Amb aquesta organització potenciem l’atenció a la diversitat, fent optimització dels recursos humans per donar resposta a les necessitats dels infants.
Prenem com a referència un dels Eixos del Marc d’Escola avançada on l’organització ha de ser una organització autònoma i oberta, capaç de l’autoreflexió i d’actualitzar-se. Una organització oberta a aliances amb les famílies i la comunitat, capacitada per formar-se i autoavaluar-se i amb estructures flexibles.