Projectes d’innovació.

ha estat reconeguda pel departament d’educació com a projecte d’innovació pedagògica de centres que promouen projectes per millorar la qualitat dels serveis que s’ofereixen i contribueixen a la millora del sistema educatiu.

Els objectius generals del projecte són:

– Canviar la mirada envers als infants i situar-los en el centre del procés d’ensenyament aprenentatge, generant altes expectatives per a tots els alumnes.
– Acceptar la diferència com una oportunitat que ens enriqueix.
– Avançar cap a una globalització de les àrees, i que l’alumne sigui protagonista dels seus aprenentatges, fomentant l’autonomia.
– Generar espais de reflexió pedagògica en el claustre, alineant la pràctica docent amb els pilars del nostre PEC.
– Desplegar una avaluació competencial on es valori el progrés individual de cada infant, tenint en compte el punt de partida de cadascú, i valorant l’error com a oportunitat i font d’aprenentage i millora.