Ajornament de la Preinscripció 2020-2021​​​​​​​​​​​​​​​​​​.

Les novetats de la preinscripció per al proper curs es centren en els ensenyaments postobligatoris.
  • S’adapta el tràmit electrònic per a la seva visualització des de dispositius mòbils.
  • S’implanta per primera vegada la preinscripció electrònica als cicles formatius de grau mitjà i superior d’arts plàstiques i disseny. Un fet que agilitza i facilita el procés als ciutadans, que tenen la possibilitat de presentar la sol·licitud des de casa, i no haver de presentar cap document acreditatiu.
  • Es farà un segon període d’assignació de places per a l’admissió als cicles de grau superior de formació professional. Així, el mes de setembre els alumnes als quals no s’hagi assignat cap plaça de les demanades inicialment, podran ampliar la seva sol·licitud i, d’aquesta manera podran accedir a un cicle de la seva elecció.​

Normativa:

Resolució EDU/576/2020, de 28 de febrer, per l​a qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2020-2021.

Decret 31/2019, de 5 de febrer, de modificació del Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics.

Decret 10/2012, de 31 de gener, de modificació del Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics.

Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics. ​