NOU TALLER ORGANITZAT PER L’AMPA, adreçat a famílies: INTRODUCCIÓ A LA MIRADA COEDUCATIVA

📢📢 Famílies 👨‍👩‍👦‍👦👩‍👧👨‍👧👩‍👩‍👦 Escola Font del Roure
NOU TALLER ORGANITZAT PER L’AMPA, adreçat a famílies:
INTRODUCCIÓ A LA MIRADA COEDUCATIVA
Recentment sentim per tot arreu, parlar de feminismes, de violències masclistes, del sistema sexe-gènere …
Com vivim totes aquestes qüestions des de la família?, què podem fer?
La mirada coeducativa ens permet justament això, ampliar perspectives per veure des d’on neix aquest sistema social de discriminació.
T’apuntes a compartir i a aprendre a incorporar aquesta mirada inclusiva en la criança i educació dels fills i filles?
🗓️ DATA: 29 ABRIL
🕚 HORA: 17 a 19h
👉🏾👉🏿 Fes la inscripció en aquest enllaç: https://forms.gle/p6jCpex2o2WTLCMe9
Organitza AMPA Font del Roure i @prouviolencia
💜💪🏽💜
T’ho perdràs❓
Puede ser una imagen de 2 personas y texto que dice "Taller adreçat a famílies Us apropem un espai de taller-xerradaen coeducació, per aprendre plegades on comparti mirades estratègies entorn l'acompanyament educació de les filles els elsfills. LaPlataforma unitaria contra violències Gredidona ens acompanyaran en aquest aprenentatge. Introducció a la mirada coeducativa 29 d'Abril I7a19h Definirem sistema sexe-gènere, com aquesta organització social sistèmica genera situacions discriminació. Compartirem eines que ens ajudaran mirada tzadora Identificarem les diverses for mes que prenen les violències masclistes Construirem estratègies per desmuntar-l l'àmbit de família. transcendir dins LLOC: ESCOLA FONT DEL ROURE, MASQUEFA Cal inscripció previa!! enllaç en aquest CÚRCUMA Trenguem @PROUVIOLENCIA fontdelroure laCaixa""
Un espai de trobada per compartir les vivències que dia a dia intentem deconstruïr vers els mandats i estereotips de gènere en la criança i acompanyament dels infants.

Famílies inquietes que volen transformar l’entorn per un espai respectuós amb les diversitats i feminista

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *