Assesorament: Introducció a la llengua de signes catalana.

Ahir a la tarda es va realitzar a la Biblioteca Joana Raspall de l’escola Font del Roure, l’assessorament introductori a la Llengua de signes catalana. Agraïm molt l’oferiment de l’Eli Meix (Logopeda del CREDA, Centres de Recursos Educatius per a Deficients Auditius) que amb el seu entusiasme ens va transmetre de manera molt visual i pràctica les bases de la LSC. També estem molt contents de l’alt grau de participació del claustre de la nostra escola i d’altres membres d’altres centres del municipi.
L’Eli ens va fer reflexionar sobre la importància de recolzar amb signes la llengua oral (bimodal) i ens va mostrar un ampli ventall de signes propis de la LSC. També ens va parlar de l’alfabet dactilològic per treballar aspectes relacionats amb la lectoescriptura i ens va animar a iniciar-nos en l’ús de la LSC, que tot i l’esforç inicial és important anar-lo incorporant.
L’Escola aposta i continua treballant amb aquesta mirada inclusiva, potenciant un espai d’enriquiment individual i col·lectiu, i de convivència.