Marató de poesia.

Benvolgudes famílies,

Estem preparant activitats entorn a la festivitat literària de Sant Jordi i ens agradaria comptar amb la vostra col.laboració per organitzar una tarda de recitals de poesia a l’escola.

Aquesta convocatòria està oberta a tots els pares, mares i familiars dels nostres alumnes que vulgueu venir a cedir-nos una estoneta de la tarda del 19 d’Abril.

Consistirà en que aporteu un poema triat per vosaltres, no importa l’extensió ni la temàtica, però preferiblement en català i que el reciteu davant d’un grup d’alumnes.

La nostra proposta és de poder fer “una marató” de recitals de poemes durant tota la tarda, en un espai de l’escola.

La lectura és una molt bona eina per acostar-nos i perquè els nens i nenes gaudeixin d’una estona especial compartida entre família-escola.

Considerem que tenim a les nostres mans el despertar del gust per la lectura i per la literatura dels nostres infants. Podem oferir-los un bon exemple com a models de bons lectors que apreciem el que fem i llegim com a font de plaer i d’enriquiment mutu.

Animeu-vos doncs a participar!

Per tal de poder fer la previsió de l’acte, us demanem confirmació de participació en aquest mateix full.Si voleu participar, ompliu la butlleta i torneu-la a l’escola (als tutors/es) no més tard del dia 16 d’abril. Posteriorment ens posarem en contacte amb vosaltres per acordar la vostra participació.

Animeu-vos doncs a participar!